Carla Vesto Kokoomusopiskelijoiden projektisuunnittelijaksi

Kokoomusopiskelijoiden uudeksi projektisuunnittelijaksi on valittu valtiotieteiden kandidaatti Carla Vesto, 23.

”Haluan kiittää Kokoomusopiskelijoiden liittohallitusta siitä, että luotitte minut hoitamaan tätä mielenkiintoista ja tärkeää tehtävää! Odotan innolla, että pääsen käärimään hihat ja aloittamaan työt Suomen vaikuttavimman poliittisen opiskelijaliikkeen riveissä.

Omalta osaltani haluan varmistaa, että edustajistovaalikampanjamme näkyy ja kuuluu tulevana syksynä siellä, missä opiskelijat ovat. Viestimme edustajistovaaleissa on kirkas – nyt on oikea aika keskittyä opiskelijoita lähellä oleviin kysymyksiin. Kuten politiikassa muutenkin, me Kokoomusopiskelijat liputamme edustajistovaaleissa vapauden, mahdollisuuksien, yhteisöllisyyden ja sivistyksen puolesta. Uskon näiden tekijöiden olevan myös avain menestyksekkääseen edustajistovaalisyksyyn.

Onnistuneeseen kampanjaan tarvitaan aina innokkaita tekijöitä. Jos siis olet korkeakouluopiskelija ja sydämesi sykkii vapauden ja sivistyksen puolesta, kehotan harkitsemaan ehdolle lähtemistä syksyn edustajistovaaleissa.

Minuun voi olla matalalla kynnyksellä yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai somessa. Tavataan syksyllä kampuksilla ja Kokoomusopiskelijoiden tapahtumissa!”, iloitsee Vesto.

Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Henriina Rantala kommentoi valintaa seuraavasti: ”On mahtava saada Carla mukaan Kokoomusopiskelijoiden tiimiin tänä syksynä! Edessä on valtavasti työtä erityisesti uusien opiskelijoiden tavoittamiseksi, mutta Carlan vahvan viestintäkokemuksen ja motivaation avulla pystymme varmasti tukemaan yhä useampaa korkeakouluopiskelijaa löytämään tiensä opiskelijapolitiikkaan. Etenkin näinä aikoina korkeakoulukentällä on huutava tarve kokoomuslaisten opiskelijoiden edistysmielisyydelle ja ratkaisukeskeisyydelle.”

Vesto aloittaa työnsä Kokoomusopiskelijoilla maanantaina 12.8.

Lisätietoja:

Henriina Rantala, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja

Edellinen artikkeli
Jo riittää! Nollatoleranssi ei torju rasistista väkivaltaa
Seuraava artikkeli
Kokoomusopiskelijoiden Syysseminaari 2024: Kuntavaalit tulevat. Oletko valmis?