Toiminta

Toimimme ja vaikutamme aktiivisesti paikallisessa opiskelijapolitiikassa, erityisesti Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan (VYY) toimielimissä sekä kunnallispolitiikassa. Nimikaimamme Kampusporvareiden edustajistoryhmä, jonka kanssa olemme tiiviissä yhteistyössä, on VYY:n edustajiston suurin ja vanhin aatteellinen edustajistoryhmä.  Järjestämme lukuvuoden aikana myös erilaisia tapahtumia ja illanviettoja, joista osa on kaikille avoimia jäsenyyteen katsomatta. Autamme ja koulutamme poliittisesta toiminnasta kiinnostuneita opiskelijoita eteenpäin ja tarjoamme mahdollisuuksia edetä vaikuttamisen paikkoihin.

Vaasan Kampusporvareiden matkassa pääsee osallistumaan aktiivisesti myös muilla paikkakunnilla järjestettyihin tapahtumiin, jotka tarjoavat osallistumisen ja vaikuttamisen mahdollisuuksia, korkealaatuista koulutusta sekä hauskaa yhdessäoloa kokoomuslaisen arvomaailman äärellä. Tuhatkunnan järjestämiin kansallisiin tapahtumiin osallistuu kokoomusopiskelijoita ympäri Suomen.

Toimintaamme voi lähteä mukaan ympäri vuoden,  ja tapahtumamme ovat kaikille avoimia. Jäseneksemme on helppo liittyä täyttämällä liittymislomake netissä tai järjestämiemme tapahtumien yhteydessä.

Jäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä viisitoista (15) vuotta täyttänyt Suomen kansalainen ja sellainen ulkomaalainen, jolla on kotipaikka Suomessa ja joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan sekä puolueen yleiset periaatteet ja jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy jäseneksi.

Yhdistyksen jäsen tai jäseneksi pyrkivä ei saa kuulua muuhun puolueeseen eikä varsinaisena jäsenenä muuhun Kansallinen Kokoomus r.p:n jäsenyhdistykseen.

Jäsenmaksu

Vaasan Kampusporvareiden jäsenmaksu on 19 euroa / vuosi. Maksu sisältää laadukkaan Nykypäivä-lehden kannettuna kotiisi kerran viikossa.

Nykypäivän kotisivut
Nykypäivän verkkouutiset

Liittyminen

Liittyminen on helppoa!  Vaasan Kampusporvarit r.y.:een voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen Kokoomuksen nettipalvelussa.

Tästä jäsenhakemukseen!