Edustajistovaalit ovat jälleen nurkan takana. Kampusporvareiden listalla on jälleen 16 ylimahtavaa ehdokasta valmiina vaalikentille. Me haluamme olla jokainen rakentamassa edistyksellistä ja välittävää ylioppilaskuntaa. Teemme opiskelijapolitiikkaa suurella sydämellä riippumatta koulutusalasta tai kansalaisuudesta kaikkien opiskelijoiden puolesta.

Monitieteiseltä listalta löytydät itsellesi varmasti hyvän ehdokkaan ajamaan yhteisen ylioppilaskuntamme asioita:

• Juuso Aaltonen 4
  • Essi Ervasti 5
  • Marko Heinonen 6
  • Juhana Holopainen 7
  • Iina Hoteila 8
  • Matias Juupaluoma 9
  • Essi koskinen 10
  • Iivari Käkelä 11
  • Daniel Lahti 12
  • Anna-Lotta Laitinen 13
  • Mikko Martikkala 14
  • Ville Ojala 15
  • Emilia Oksman 16
  • Tiia Röksä 17
  • Miia Saarimäki 18
  • Kristiina Sorsa 19

Täydellisen listan löydät täältä.

Meistä ja tavoitteistamme saat tietoa näiltä verkkosivuilta tai ehdokkailta suoraan. Meidät voit tavata eri tilaisuuksissa ja tapahtumissa. Tule juttelemaan ehdokkaidemme kanssa Kampusporvareiden vaalikahvituksissa Mathildan tai Buffetin aulassa tiistaista torstaihin päiväsaikaan. Kahveja järjestetään ennen vaaljea ja vaalipäivinä 3.-4.11. Tarjolla joka päivä lämmintä kahvia ja aika hyviä tyyppejä!

Olet myös lämpimästi tervetullut mukaan tekemään vaalityötä ja järjestämään tempauksia. Ota yhteyttä vaaliasiamies Matias Juupaluomaan 045 262 6436 tai keneen tahansa listalla!

Erittäin mukavaa syksyä kaikille toivottaa Kampusporvareiden lista!

Vakapo vaalit

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Edustajistovaaleissa valitaan 30 jäsentä ylioppilaskunnan edustajistoon. Vaaleissa noudatetaan suhteellista D’Hondtin vaalitapaa. Jokainen ääniä saanut ehdokas valitaan edustajiston varajäseneksi. Edustajisto on ylioppilaskunnan ylin päättävä elin. Sen tehtävänä on mm. valita ylioppilaskunnan hallitus, päättää jäsenmaksun suuruudesta ja talousarviosta.

Ennakkoäänestys käydään 27.-28.10. ja varsinaiset vaalit käydään 3.-4.11. Voit antaa äänesi äänestyspäivinä keskusvaalilautakunnan äänestyspisteessä tiedekirjasto Tritoniassa.