Vaasan Kampusporvarit esittävät Mikko Martikkalaa Tuhatkunnan varapuheenjohtajaksi

Marraskuun liittokokouksessa on aika valita Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnalle uusi puheenjohtajisto. Tämän kokoonpanon on oltava tehokas ja yhteen hiileen puhaltava joukkue. Kahta seuraavaa vuotta määrittelee vahvasti puheenjohtajiston tavoitteellinen ja kannustava toiminta. Siksi Vaasan Kampusporvareilla on ilo ja kunnia esittää aktiivista, pitkän linjan Kampusporvareiden toimijaa Mikko Martikkalaa Tuhatkunnan varapuheenjohtajaksi.

“Mikkoa on laajan ja monipuolisen kokemuksen vuoksi helppo suositella tehtävään. Hän on toiminut jo lukioikäisestä asti opiskelijapolitiikan pelipaikoilla paikalliselta tasolta aina valtakunnallisiin luottamustoimiin Suomen Lukiolaisten Liiton liittohallituksessa ja varapuheenjohtajana. Nykyistä ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajan tehtäväänsä hän on hoitanut erinomaisesti”, ylistää Vaasan Kampusporvareiden puheenjohtaja Laura Ryymin.

Puolueessa Martikkala toimii Vaasassa tuhatkuntalaisen paikallisyhdistyksen hallituksessa toista vuotta ja Vaasan kunnallisjärjestön sihteerinä, sekä puoluevaltuuston jäsenenä. Mikolla on vankka ja kattava kokemus ja näkemys toiminnasta puolueessa.

“Tuhatkunta tarvitsee uusia jäseniä ja innostavaa fiilistä. Toimiva puolueen opiskelijajärjestö tarvitsee aktiivisia toimijoita joka puolelta Suomea. Tuhatkunta tarvitsee nyt innostavaa joukkuepelaajaa, jolla riittää energiaa ja uudistusmieltä vetää toimintaan mukaan uusia kasvoja,” jatkaa puheenjohtaja Ryymin.

Vaasassa 3.10.2015

Vaasan Kampusporvarit ry.