Tyko ja TkokT esittävät Emmi Venäläistä Tuhatkunnan varapuheenjohtajaksi

Tampereen kokoomusopiskelijat ja Tampereen kokoomusteekkarit ilolla ja ylpeänä esittävät Emmi Venäläistä Tuhatkunnan varapuheenjohtajaksi 2016-2017.

Emmi on joukkomme kirkkaimpia tähtiä ja kovimpia osaajia. Tampereen yliopiston ylioppilaskunnan hallituksessa Emmi on kuluvana vuonna rohkeudella ja avoimesti puhunut omalla äänellään ja tuonut kokoomuslaisia arvoja erottamattomaksi osaksi ylioppilaskunnan päätöksentekoa. Emmi on laittanut hyviä asioita tapahtumaan.

Edessänne on terävä asiaosaaja, monimuotoinen tekijä ja ennakkoluuloton uudistaja. Reippaus ja räväkkyys tekevät Emmistä poikkeuksellisen vaikuttavan ja vetovoimaisen toimijan, jonka tiedoista, taidoista ja ajattelun rikkaudesta meillä Tampereella on ollut ilo ja kunnia nauttia. Tuhatkunta tarvitsee puheenjohtajistoonsa juuri Emmin kaltaista koulutuspolitiikan osaajaa ja valovoimaista johtajatyyppiä. Me Tyko:ssa ja TkokT:ssa olemme ylpeitä ja onnellisia saadessamme asettaa varapuheenjohtajaehdokkaaksi oman Super-Emmimme!

Tarkemmin Emmiin ja Emmin teemoihin voit tutustua tyrkkyfaksin kautta:

Emmi Venäläinen

Neuvottelija: