Ajankohtaista

Tampereen Kokoomusopiskelijat ja Tampereen Akateemiset Porvarit esittävät Jouni Markkasta Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön puheenjohtajaksi

Tampereen Kokoomusopiskelijat ja Tampereen Akateemiset Porvarit esittävät KTM, yrittäjä Jouni Markkasta Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön puheenjohtajaksi.

Esitämme Jouni Markkasta Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön seuraavaksi puheenjohtajaksi. Jouni on kokenut ja taitava uuden polven kokoomuslainen poliitikko, jolla on vankka näkemys tulevaisuudesta ja entistä paremmin menestyvästä Tampereesta.

Markkasen suurimmiksi vahvuuksiksi voidaan laskea vahva omistautuminen, kyky ymmärtää ihmisiä ja loppumaton halu oppia ja innostua uusista asioista. Jouni on osoittanut tärkeän osaamisensa erityisesti digitalisaatioon, koulutukseen, ja sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen liittyen. Tätä osaamista kokoomus Tampereella tarvitsee.

Jouni on väsymätön innostaja ja kannustaja, joka saa ihmiset ympärillään saavuttamaan parhaansa. Hän on osoittanut taitonsa ja potentiaalinsa Tampereen kaupunginvaltuutettuna ja eduskuntavaaliehdokkaana. Jouni on tulevaisuuden tekijä, joka ymmärtää sekä pienen ihmisen huolia, että globaalien megatrendien paineet tulevaisuudessa. Tuo ymmärrys on sekä kokoomuksen, että Tampereen tulevaisuuden kannalta välttämätöntä.

Voimme täydellä luottamuksella ja kannustuksella esittää Jouni Markkasta Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön seuraavaksi puheenjohtajaksi. Jouni on tulevaisuuden valinta.

Tampereen Kokoomusopiskelijat – Tyko ry

Tampereen Akateemiset Porvarit ry