Warning: file_get_contents(https://api.instagram.com/v1/tags/kokoomusopiskelijat/media/recent/?client_id=d1ece2fa15b4462095646d2c2cdb1013): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /var/www/fs1/4/tuhatkun/public_html/wordpress/wp-content/themes/c2theme/includes/custom-functions.php on line 151

Warning: First parameter must either be an object or the name of an existing class in /var/www/fs1/4/tuhatkun/public_html/wordpress/wp-content/themes/c2theme/includes/custom-functions.php on line 161

SAMOn edustajisto

Seinäjoen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta SAMO:n ylintä päätösvaltaa käyttää edustajisto, jonka toimikausi on yksi kalenterivuosi kerrallaan. Edustajisto koostuu 20 jäsenestä, jotka valitaan syksyisin edustajistovaaleissa.

Edustajiston jäsenet järjestäytyvät ehdokaslistojen mukaisesti edustajistoryhmiksi, jotka voivat edustaa muun muassa saman yksikön, alan, tai poliittisesti suuntautuneen ryhmän jäseniä. Lakeuden Kokoomusopiskelijat kokoaa edustajistovaaleihin oman ehdokaslistansa, jonka tarkoituksena on kerätä yhteen kokoomushenkisiä opiskelijoita. Edustajistoryhmän tavoitteena on edustaa maltillista keskustaoikeistolaista opiskelijapolitiikkaa. Toimintaan voi osallistua myös poliittisesti sitoutumattomat henkilöt!

Lisää tietoa Seinäjoen ammattikorkeakoulun opiskelijakunnan toiminnasta löydät täältä!