Warning: First parameter must either be an object or the name of an existing class in /var/www/fs1/4/tuhatkun/public_html/wordpress/wp-content/themes/c2theme/includes/custom-functions.php on line 161

Tule mukaan toimintaan!

Huom. Tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki eikä yhdistyksen jäsenyys ole edellytys osallistumiselle! Voit myös liittyä ”kannatusjäseneksi” sen koommin toimintaan osallistumatta – Nykypäivä kolahtaa postilootaan joka tapauksessa!

Jäsenyys

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä viisitoista (15) vuotta täyttänyt Suomen kansalainen ja sellainen ulkomaalainen, jolla on kotipaikka Suomessa ja joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan sekä puolueen yleiset periaatteet ja jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy jäseneksi.

Yhdistyksen jäsen tai jäseneksi pyrkivä ei saa kuulua muuhun puolueeseen eikä varsinaisena jäsenenä muuhun Kansallinen Kokoomus r.p:n jäsenyhdistykseen.

Jäsenmaksu

Lakeuden Kokoomusopiskelijoiden jäsenmaksu on 19 euroa / vuosi. Maksu sisältää laadukkaan Nykypäivä-lehden kannettuna kotiisi kerran viikossa.

Nykypäivän kotisivut
Nykypäivän verkkouutiset

Liittyminen

Liittyminen on helppoa! Lakeuden Kokoomusopiskelijat r.y.:een voi liittyä täyttämällä jäsenhakemuksen Kokoomuksen nettipalvelussa.

Tästä jäsenhakemukseen!