Tiedote 22.11.2013

Vapaa julkaistavaksi

Syyskokouksessaan torstaina Jyväskylän kokoomusopiskelijat ry valitsi uudeksi puheenjohtajakseen Mikael Nuotion, 22, joka opiskelee solu- ja molekyylibiologiaa Jyväskylän yliopistossa. Hän oli myös ehdolla syksyn Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaaleissa päästen edustajiston varajäseneksi.

Hallituksen muut jäsenet vuonna 2014 ovat Jori Hurula, Magnus Jyrkkänen, Niina Kallio, Roosa Lehtonen, Karoliina Niinistö, Anni Rahikainen, Jonna Temonen ja Veera Ylimaunu.

”Tulevana vuonna aiomme pitää JYYn toimintamme aktiivisena ja poliittista keskustelua yllä. Keskitymme myös aikaisempaa enemmän Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijakunnassa vaikuttamiseen. Tällä porukalla on perin hyvä lähteä tekemään tuloksekasta työtä!” tuleva puheenjohtaja Nuotio linjaa.

Jyväskylän kokoomusopiskelijat ry päätti syyskokouksessaan myös toimintasuunnitelmastaan. Siinä korostetaan ylioppilas- ja opiskelijakuntapolitiikan lisäksi kuntavaikuttamista ja yhteiskunnallista koulutustyötä. Vuoden kohokohtana yhdistys juhlii keväällä 50-vuotista taivaltaan.

Lisätiedot:

Veera Ylimaunu