Tiedote 16.1.2014

Jyväskylän kokoomusopiskelijat ry kerääntyi joululomien jälkeen järjestäytymiskokoukseensa keskiviikkona 15.1. Syyskokouksessa puheenjohtajaksi valittu Mikael Nuotio sai seurakseen huipputiimin, joka järjestäytyi vastuualueittain.

Varapuheenjohtajaksi valittiin JYYn edarivaaleissa äänikuningattareksi noussut Jonna Temonen. Jonna Temonen ja Jori Hurula hoitavat uusina JYYn edustajiston jäseninä yhdessä ylioppilaskunta-vastaavan hommia. Viime vuoden puheenjohtaja Veera Ylimaunu on vastuussa tiedotuksesta ja ulkosuhteista vuoden 2014 hallituksessa.

Sihteerinä toimii Anni Rahikainen ja Jykon taloutta hoitaa Magnus Jyrkkänen, joista molemmat ovat myös JYYn edustajiston varajäseniä. Magnus on myös edustajistoryhmän yhteyshenkilö. JAMKO-suhteista vastaa Karoliina Niinistö ja tapahtumatiimissä muun muassa Jykon tulevia 50-vuotisjuhlia järjestelevät Roosa Lehtonen ja Niina Kallio.

Jykolaisia löytyy tänä vuonna monista ylioppilas- ja opiskelijakunnan luottamustehtävistä; Joonas Rantala johtaa puhetta JYYn edustajistossa, Veera Ylimaunu on JYYn hallituksen sosiaalipoliittinen, kuntapoliittinen ja kylä-vastaava, ja Olli Molander on vuoden 2014 JAMKOn hallituksen puheenjohtaja.

Lisätietoja:

Veera Ylimaunu