Maanantaina 6.11 järjestimme Jyväskylässä syyskokouksemme. Kahvin ja pullien lomassa kävimme läpi niin kulunutta, kuin suuntasimme katseita tulevaan. Saimme vieraaksi myös Keski-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja Eeva-Kaisa Rouhiaisen sekä juuri valitun Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeri Niilo Nissisen. Puheenjohtaja Severi Paanilalle myönnettiin ero ja hänen paikkansa täyttää loppuvuoden Eelis Loikkanen. Severi jatkaa kuitenkin varapuheenjohtajana vuoden loppuun.

Paikalle saapui uusia, innokkaita JyKolaisia, jotka saavat heti osansa hallitustoiminnasta. Uusi, vuoden 2018 hallitus onkin sekoitus vanhaa ja uutta. Puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Eelis Loikkanen ja varapuheenjohtajaksi Hanna Hyyryläinen. Puheenjohtajiston lisäksi hallitukseen valittiin kahdeksan jäsentä, sekä yksi toimihenkilö. Tarkemmat vastuualueet jaetaan hallituksen kesken myöhemmin.

Vuoden 2018 hallitus:

Eelis Loikkanen, puheenjohtaja

Hanna Hyyryläinen, varapuheenjohtaja

Aku Mäkelä

Hilda Järvinen

Juho Neuvonen

Kari Suomalainen

Laura Suomalainen

Tinja Vaskelainen

Tuomas Kaleton

Severi Paanila, toimihenkilö

Kasaan saatiin siis mahtava porukka ja ensi vuoden kunnianhimoiset tavoitteet saadaan varmasti täytettyä! Mukavaa syksyn jatkoa ja pysykäähän kuulolla!

Janette Rinne ja Vera Vikström