Edustajistopolitiikka

Syksyllä 2017 järjestettiin edustajistovaalit Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnassa (JYY) ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijakunnassa (JAMKO). Jyväskylän Kokoomusopiskelijat vaikuttavat Oikeat opiskelijat -edustajistoryhmässä ylioppilaskunnassa. Vaalilistat olivat molemmissa edustajistovaaleissa, joista JYYn vaalit olivat menestyksekkäimmät. Vuoden 2015 edustajistovaaleista ryhmämme kasvoi kolmeen edustajaan.

Mikäli haluat mukaan edustajistotoimintaan jommassa kummassa korkeakoulussa, ole rohkeasti yhteydessä , yhteystiedot löydät täältä.

Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunta

JYYn edustajistossa Jykon edaattoreina toimii kaudella 2018-2019 Sami Kääriäinen (25, liikuntatieteellinen tiedekunta), Olli Tamminen (24, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus), sekä Eelis Loikkanen (23, kauppakorkeakoulu, markkinointi). Edustajistoryhmään kuuluvat lisäksi varaedaattorimme Leevi Leppälä, Kari Suomalainen, Tinja Vaskelainen, Lassi Niininen, Ira Honkaharju ja Miika Kulmala.