Edustajistopolitiikka

Syksyllä 2015 järjestettiin edustajistovaalit Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnassa (JYY) ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijakunnassa (JAMKO). Jyväskylän Kokoomusopiskelijoilla on oma edustajistoryhmä sekä ylioppilaskunnassa että opiskelijakunnassa. Vaalilistat olivat myös molemmissa edustajistovaaleissa. Jyväskylän Kokoomusopiskelijoiden edustajistovaaliohjelman JYYn vaaleihin löydät täältä. JYYssä paikkamäärämme jäi kahteen paikkaan. Vaalituloksen löydät täältä. JAMKOn vaaleissa äänimäärä ei riittänyt viemään edustajistoon.

Mikäli haluat mukaan edustajistotoimintaan jommassa kummassa korkeakoulussa, ole rohkeasti yhteydessä edaattoreihimme tai Jykon hallitukseen!

Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunta

JYYn edustajistossa Jykon edaattoreina jatkavat Maiju Hirvonen (historia & kasvatustiede, 24) ja Jonna Temonen (liikuntapedagogiikka, 25) kaudella 2016-2017. Edustajistoryhmään kuuluvat lisäksi varaedaattorimme Leevi Leppälä, Jori Hurula, Eetu Heiska ja Mikael Nuotio

Jyväskylän ammattikorkeakoulun opiskelijakunta

Jyväskylän Kokoomusopiskelijoilla oli yhden hengen lista JAMKOn edustajistovaaleissa 2015. Ehdokas Mikko Tenhunen keräsi hienon äänisaaliin, mutta ei tullut valituksi edustajistoon. Jyko jatkaa toimintaa JAMKOssa ja on mukana taas vuoden 2016 edustajistovaaleissa.