Syyskuu oli ja meni. Aletaan olla pitkällä lokakuussa ja kaikenlaista on ehditty tekemään.

Liittohallitus ja aatetyöryhmä ovat työstäneet uudistettua tavoiteohjelmaa, joka on muuten paraikaa yhdistyskommenttikierroksella. Paperi lyödään lukkoon liittokokouksessa marraskuun lopussa.

Vaalisuunnitttelu ja yhdistysmateriaalin kehittäminen ovat olleet toinen painopiste viime aikoina. Kaikenlaista kivaa on luvassa viimeistään loppuvuodesta, erilaisista ohjeista aina vaali- ja amk-strategiasta lähtien!

Luonnollisesti myös yhdistyskierrosta on jatkettu ja ainakin Joensuu, Kuopio, Jyväskylä, Vaasa ja Rovaniemi on ehditty toimiston puolesta kiertämään. Vauhtia ja intoa riittää ympäri Suomen! :)

Kokoomusopiskelijoiden uusi jäsenlehti “Oikein” ilmestyi ja lopputulosta ei voi kuin katsoa ylpeydellä ja ilolla: siitä todella tuli liiton näköinen lehti! Kirjoittajia muuten kaivataan aina, joten kannattaa olla yhteydessä jos lehteen haluaa omia juttuja tehdä. Seuraava lehti ilmestyy joulukuun alkupuolella. Viimeisin lehti muuten löytyy sähköisessä muodossa täältä.

Liitto järjesti myös viime viikonloppuna Helsingissä jo lähes perinteeksi muodostuneen Syyskorkeakoulun, keräten paikan päälle reilut 40 liiton aktiivia. Teemoina olivat tällä kertaa “yksilönvapaus vs yhteiskunnan holhous” ja luonnollisesti eduskuntavaalit. Kiitokset vielä kaikille puhujille ja osallistujille! Kuvia ja muuta materiaalia löytyy liiton facebook-sivuilta.

Nyt katseet ovatkin jo kovasti kohti marraskuuta ja sen mukanaantuomia liittokokouksia. Loppuvuosi on tiukka, mutta varmasti myös palkitseva!