Tänä jouluna toivon, että ensi vuonna eduskunta säätää lain, joka velvoittaa puolisoani likaisten sukkien laittamiseen pyykkikoriin, seksin harjoittamiseen silloin kuin minä haluan ja hammastahnatuubin puristamiseen oikeasta kohtaa. Lisäksi toivon lakia WC-istuimen laittamisesta alas, tiskivuoroista ja laskujen tasaamisesta.

Minusta on hienoa, etteivät ihmiset enää voi keskenään sopia oman parisuhteensa muodosta, koska eivät ne raukat osaa. Kiitos kaikkien niiden miesten ja naisten puolesta, jotka uuden avoliittolain myötä saivat nykyiset avioliittoa välttelevät puolisonsa nalkkiin!

Lisäksi toivon tänä jouluna lisää työntekijöitä tuomioistuimiin, jotta kaikkien parisuhteiden riitaisat erot voidaan käsitellä tosi nopeasti tulevaisuudessa. Lisäksi toivon, että avoehtoa ei sallita ja lakiin kirjataan myös se, että pettämisestä, laiskuudesta, huomiotta jättämisestä, kotitöiden laiminlyömisestä, liian halvoista koruista, toisten naisten vilkuilusta, venyneistä pikkujouluista, vääristä kauppaostoksista, vuosipäivien unohtamisesta ja hankalista sukulaisista määrätään erityisen suuri korvausvelvollisuus erotilanteessa.

Samalla toivon, että ensi vuonna koko avioliittolaki lakkautetaan, jotta kaikilla on lähtökohtaisesti oikeus toisen omaisuuteen ilman erisopimista.

Olen ollut tänä vuonna tosi kiltti, joten odotan, että tänä jouluna saan kaikki toivomani lahjat. Lisäksi lahjojen toimittaminen on helppoa, koska 200 tonttuasi työskentelee nykyään jo valmiiksi eduskunnassa.

Jenny

Kirjoittaja on Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja.