Tiedote 11.10.2013

Julkaisuvapaa heti

Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeriksi on valittu Turkka Sinisalo

TurkkaSinisalo

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry:n uudeksi pääsihteeriksi on valittu 23-vuotias hallintotieteiden ylioppilas Turkka Sinisalo. Sinisalolla on laaja kokemus niin opiskelijajärjestökentältä kuin puolueen toiminnastakin. Hän toimii parhaillaan Suomen ylioppilaskuntien liiton hallituksessa. Puolueessa Sinisalo on ollut aktiivisena jo pitkään. Hän on toiminut aiemmin muun muassa Vaasan Kampusporvareissa ja Varsinais-Suomen Kokoomusnuorissa.

Kokoomusopiskelijoiden pääsihteeri valittiin liittohallituksen kokouksessa 11.10.2013 ja hänen työsuhteensa alkaa 20.1.2014.

– Kokoomusopiskelijoilla on merkittävä rooli puolueessa ja vastuullinen asema osana kehittyvää puolueyhteisöä. Tulevaisuudessa Kokoomusopiskelijoiden tulee ottaa yhä laajempi politiikan kenttä haltuunsa ja tuottaa uusia, raikkaita avauksia suomalaiseen koulutus- ja sosiaalipoliittiseen keskusteluun, Sinisalo sanoo.

– Kokoomusopiskelijat saa pääsihteerikseen verkostoituneen ja kokeneen yhteiskunnallisen vaikuttajan, Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Akseli Hakala linjaa.

Lisätietoja:

Turkka Sinisalo, 044-9065001 (turkkasinisalo@gmail.com)

Akseli Hakala, 044-7760773 (akseli.hakala@kokoomusopiskelijat.fi)

Saku Jokisalo, 044-7343373 (saku.jokisalo@kokoomusopiskelijat.fi)