Kokoomusopiskelijat haluaa omalta osaltaan mahdollistaa suomalaisten sujuvan arjen toteutumisen perjantaina 18.9. järjestettävän Suomen liikenteen pysäyttävän “STOP” mielenilmauksesta huolimatta. Tästä syystä Kokoomusopiskelijat kyyditsevät linja-autolla ihmisiä väliä Helsingin keskusta – Espoon Otaniemi.

“Emme halua, että keskusjärjestöjen mielenosoitus ja työnseisaus turhaan vaikeuttaa sivullisten mahdollisuuksia rakentaa tulevaisuuttaan esimerkiksi opiskelemalla. On kaikkien etu, että ihmiset pääsevät töihin, luennoille ja tentteihin myös perjantaina.”, sanoo Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja, Daniel Lahti.

Linja-auto kulkee Kiasman edustalta Länsiväylää pitkin Otaniemeen ja samaa reittiä takaisin. Kyyti on ilmainen, ja kyytiin pääsee tarvittaessa kaikilla matkan varrella olevilla pysäkeillä. Linja-auto on merkitty tunnuksella 999P.

Bussin reitti:
Kiasma – Arkadiankatu – Rautatienkatu – Mechelininkatu – Porkkalankatu – Länsiväylä – Karhusaarentie – Otaniementie – Otakaari – Teekkarikylä

Aikataulu

10:45 Kiasma – Otaniemi
11:30 Otaniemi – Kiasma
12:15 Kiasma – Otaniemi
13:00 Otaniemi – Kiasma

Reitti

Näet kartan täysikokoisena täällä.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta (Kokoomusopiskelijat) on vuonna 1960 perustettu, koko Suomessa toimiva poliittinen opiskelijajärjestö. Kokoomusopiskelijat on Kansallinen kokoomus rp:n virallinen jäsenliitto.

Lisätietoja:

Daniel Lahti