Syksy on lähtenyt varsin kivasti ja vauhdikkaasti liikkeelle, syyskuu on pitänyt sisällään kohtalaisen paljon kiertämistä paikallisyhdistyksissä ja tapahtumissa. Ja mikäs sen mukavampaa: tutuksi ovat tulleet niin HYY:n avajaiskarnevaalit (Kansalliset Ylioppilaat), OYY:n Vulkanalian järjestömessut (Oulun Kokoomusopiskelijat), Tampereen kadut TamYn kaupunkisuunnistuksessa (Tampereen Yliopiston Kokoomusopiskelijat), TTYY:n järjestömessut (Tampereen Kokoomusteekkarit), kuin KY:n alakerta (Kauppakorkeakoulun Porvarit) ja LYY:n järjestömessut (Rovaniemen Porvariopiskelijat). Toimintaympäristöt vaihtelevat, mutta jos yksi yhteinen tekijä näille kaikille pitäisi löytää se olisi ilman muuta “tekemisen meininki”! :) On hienoa nähdä innokkaat aktiivit tositoimissa, tätä lisää!

Toinen syksyssä jo asteittain näkyvä piirre ovat tulevan kevään eduskuntavaalit. Kokoomusopiskelijat on ollut tässä mukana koulutuksen merkeissä, syyskuussa pidettiin jo kolmas nuorten ehdokkaiden koulutustapahtuma Helsingissä. Ehdokkaiden lisäksi mukana oli tällä kertaa enemmän vaalipäälliköitä ja muita tiimiläisiä. Heitä ei kuitenkaan koskaan ole liikaa, olisikin mahtavaa jos jokainen jäsen tai kannattaja pystyisi kantamaan kortensa kekoon parhaaksi katsomassaan vaalitiimissä!